Friday, October 5, 2007

Sekapur Sireh Seulas Pinang

Di sini saya ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang membantu saya dalam menyiapkan blog ini terutamanya kepada Prof. Hamzah dan Puan Mashitah selaku pensyarah subjek Urbanisasi dan Pembangunan Bandar yang telah banyak memberi bantuan serta tunjuk ajar kepada saya dalam menyediakan blog ini, membantu dalam menyediakan borang soal selidik yang berkualiti dan juga atas segala tunjuk ajar di dalam kuliah. Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada para responden kami dari Kampung Tembioh,Kampung Kelantan, Jabatan Bomba dan Penyelamat, Balai Polis Kota Kechil, Pejabat Daerah Kota Tinggi, Majlis Daerah Kota Tinggi dan Hospital Kota Tinggi. Sekalung penghargaan juga saya tujukan kepada rakan-rakan saya yang banyak membantu saya dalam menyiapkan blog ini terutamanya Dida, Zaid, Kak Aisyah, Radhi, Korie, Nab, Wani dan Mira. Jasa dan bidi yang kalian hulurkan Insyaallah akan mendapat balasan yang setimpal daripada Allah S.W.T. Walaupun saya tidak pernah berpengalaman dalam menyediakan blog sebelum ini, namun pengalaman seperti ini amat berguna kepada saya pada masa hadapan. Diharap, para pembaca blog ini akan dapat menimba serba sedikit maklumat yang berguna tentang 'Peranan Governans Dalam Menangani Banjir Di Kota Tinggi Pada Disember 2006 Dan Januari 2007'. Semoga pengetahuan yang saya perolehi daripada subjek ini dan kerja lapangan yang dilakukan dapat dikongsi bersama bagi mementapkan lagi pengetahuan kita semua. Insyaallah...
Sekian, terima kasih. Wassalam...

No comments: